Faceți căutări pe acest blog

joi, 13 ianuarie 2011

Sentimente

sentimentele ? Oare exista cu adevarat dragoste ? sau este doar o dependenta fizica si psihica ? De ce oamenii sunt mai schimbatori decat anotimpurile ?
De ce toate se schimba ?Sentimente?nici eu nu mai stiu ce sunt alea.......






Astazi e o zi normala din viata mea........,aseara am mai stat pana pe la ora 1 si 20 pe la vecinul meu ca astazi de dimineata a plecat din tara...........

Strainatetea.....:( .....iti mananca viata ................



astazi plang din nou..........in amintirea ta
m"ai dus la poarta iubiri si ai plecat..........
de ce?de ce eu?
gandu la tine mereu
ma intreb cat il voi mai avea.......:(
astazi plang din nou.......in amintirea ta








                  Iartama

Iarta-ma ca te iubesc atat de mult,
Iarta-ma ca nu pot sa te uit,
Iarta-ma ca te visez mereu
Si ca fara tine mi-este foarte greu.

Iarta-ma ca inima mi-a  ramas la tine,
Iarta-ma ca plang doar dupa tine,
Iarta-ma pentru sentimentele curate
Pe care nu le pot face uitate.

Iarta-ma ca te-am facut odata fericit,
Iarta-ma ca sufletul ti-am daruit,
Iarta-ma ca fara tine n-as putea
Sa mai zambesc cum o faceam candva.

Iarta-ma ca fara tine simt ca mor,
Iarta-ma ca-nebunesc de dor,
Iarta-ma pentru iubirea mea,
IARTA-MA te rog dragostea mea…

         Vreau sa ma asculti.....



As vrea sa iti vorbesc
Intr-o zi cu soare
Si plina de splendoare,
Sa iti marturisesc
Ca sufletul ma doare
Si n-are alinare.

Mi-e dor de rasetul tau de copil
De spiritul tau infantil,
Tu nici nu sti ce dor imi e acum
De zilele cand ne plimbam pe drum
Si imi citeai inima ca pe-o carte,
Cu fiecare amanunt in parte.

Dac-am putea schimba macar o vorba,
In infinitul asta trecator
Atunci eu as cauta in tolba,
Doar pentru tine, un cuvant cuceritor.
Dar timpul trece, trece viata noastra
Si bucuria se inchide intr-o glastra.



.....Pot sa spun ca noi oameni suntem si pasarile timpului.....azi suntem...maine nu....dar ce putem face,asta e viata,Dumnezeu nea trimis pe pamant sa ne incerce si a vazut cum suntem noi oameni...uni mai buni,alti mai rai dar din ce in ce lumea a devenit tot mai rea si nu va mai fi mult pana cand fiul lui Dumnezeu va veni sa ne cerea socoteala pt ceea ce face noi oameni pt Tatal nostru din ceruri......





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu